ΜΠΟΡΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ




ΝΑ  ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΑΠΛΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ, ΟΛΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ.
 
Θυμάμαι πως όταν το βλέμμα μου συναντούσε το δικό σου, αμήχανα έπεφτε στο πάτωμα όπως τα κομμάτια της καρδιάς μου που έσπαγαν τις μέρες που δεν μου μιλούσες. Μπορεί γι' αυτό να μην σε κοιτάζω πια.

Θυμάμαι πως όταν μου μιλούσες εκείνες τις κρύες νύχτες ένιωθα την ζεστασιά από τα λόγια σου να θερμαίνουν ακόμα και τα πιο παγωμένα σημεία της ψυχής μου. Μπορεί γι' αυτό να μπήκες έτσι εύκολα στην ζωή μου.

Θυμάμαι την αίσθηση των χειλιών σου να ακουμπάνε τα δικά μου με τρυφερότητα σαν να φοβόσουν μήπως έσπαγα. Μπορεί γι' αυτό να ενιωθα σαν παιδάκι όταν ήμουν δίπλα σου.

Θυμάμαι την νύχτα που μου εξομολογήθηκες αυτα που αισθανόσουν, έκλαψα γιατί ένιωσα πως βρήκα αυτό που έψαχνα. Αυτό που έλλειπε. Αυτό που χρειαζόμουν για να ολοκληρωθώ. Μπορεί γι' αυτό να αισθάνομαι μισή τώρα που σε έχασα...


Χριστίνα Κρόντσου





Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΜΕΡΕΝΤΑ ΚΙ ΕΓΩ

THE F**K IT LIST

ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ