THE F**K IT LIST


Προτεινόμενο soundtrack : MNEK x Disclosure - White Noise (XYconstant Remix)


Γελούσα μόνη μου. Το μωβ μου δωμάτιο φαινόταν απίστευτα όμορφο με τον απογευματινό ήλιο να μπαίνει μελαγχολικά μέσα απο τις κουρτίνες. Η μουσική έπαιζε απαλά κι εγώ κουνούσα το κεφάλι μου ρυθμικά ενώ σκεφτόμουν. Τι σκεφτόμουν; Χα! Από που να προτοξεκινούσα την αφήγηση των τελευταίων μηνών και της πολυτάραχης και σκανδαλώδους ζωής μου. Όχι, όχι δεν έκανα πλάκα. Τον τελευταίο καιρό αισθανόμουν πως έπαιζα σε ταινία (αμερικανιά καλή κιόλας) ή καλύτερα σε κατι παρόμοιο με το Gossip Girl, απλά με πιο χάλια outfit γιατί μερικοί δεν έχουν στυλ και αισθητική.

Σήμερα λοιπόν, μετά απο την απουσία πέντε και βάλε μηνών αποφάσισα να ενημερώσω το blog μου με τα φρέσκα κατορθώματα μου. <<Ναι, παιδιά ΖΩ>> ήταν η συνεχής ατάκα μου, όταν με έβλεπαν στον δρόμο, φίλοι και γνωστοί που ήξεραν για το Chris Town και η αμέσως επόμενη ερώτηση <<Μα, γιατί δεν γράφεις; Τι έγινε;>> Από που να ξεκινούσα να λέω και πως. Το ρεπερτόριο είχε απο ερωτική απογοήτευση σε φίλες-φίδια, συνέχιζε με κλάματα και κατάθλιψη, άλλαζε σε εξωφρενική ενέργεια, χορούς και πανηγύρια και κατέληγε σε αυτήν την λευκή σελίδα που ανά δευτερόλεπτο γέμιζε. Τι ήταν το πιο σημαντικό λοιπόν;

Έκατσα και περιεργάστηκα τα λιγοστά Motivational χαρτάκια που είχα κολλημένα στους τοίχους μου. Έτσι αποφάσισα πως η μέρα που θα άρχιζα να σας ενημερώνω με τα μαθήματα που έλαβαν χώρα στο Chris Town δεν θα ήταν η σημερινή. Παρόλα αυτά ήθελα πολύ να γράψω. Είχα καιρό να γράψω. Μήνες. Χρόνια. Έτη. Έμοιαζε σαν να ήταν χθες, μα και μια δεκατία. Γι' αυτό συνέχισα να βαράω με δύναμη τα δάχτυλα μου στο πληκτρολόγιο και να γελάω σαν ηλίθια στην οθόνη του λάπτοπ μου.

 Για να σε εγκλιματίσω λοιπόν, φίλε αναγνώστη για την επερχόμενη συνέχεια των άρθρων που έρχονται (και πίστεψε με απ' εδώ και πέρα θα είναι καλός ο αριθμός τους) έφτιαξα μια λίστα με τα γεγονότα αυτά που θα διαβάσεις τον επομενο καιρό και αυτά που αποκόμισα, ώστε να ξέρεις τι να περιμένεις εσύ και όλοι όσοι νομίζουν πως εχουν ξεφύγει απο το ραντάρ μου. Με όλα αυτά που γέλασα, έκλαψα (ΠΟΛΥ), έμαθα (πάραπάραπάρα πολλά), σκέφτηκα (δεν υπάρχει μέτρο), είπα, άκουσα, έζησα. Με όλα και όλους που προσπάθησαν να με ρίξουν αλλά δεν τα κατάφεραν.

Δεν είμαι ειδική σε άπειρα θέματα κι εχω να περάσω πολλές δυσκολίες ακόμα στην ζωή μου, οι οποίες θα με ωριμάσουν, θα με σκληραγωγήσουν και θα με κάνουν πιο καχύποπτη και απόμακρη. Δεν θα χάσω ποτέ όμως, το χαμόγελο και την αισιοδοξία που με διακατέχει. Παραθέτω οπότε μια σειρά από διάφορα tips που ακόμα κι ένα μονάχα να ακολουθήσει κάποιος κάποτε κάπου και ευνοηθεί, θα το εκλάβω σαν μία προσωπική νίκη!



The Inspirational-Fabulus-Intercontinental-Motivational-Colourful_full_of_drama-Kinky
Chris Town List



1.      Οι άνθρωποι δεν θα ειναι ποτέ τόσο καλοί όσο εσύ. ΝΑΙ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΩ. Αλλά την πάτησα.

2.      Η πρώτη εντύπωση είναι συνήθως κατά την δική μου κρίση, κατά μεγάλο ποσοστό και η σωστή.

3.      Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά. Τα πράγματα είναι πάντα έτσι ακριβώς όπως υποψιάζεσαι και λιιιίγο χειρότερα. Get over it, get used to it and move on like a motherfucker.

4.      Όταν κάποιος άνθρωπος σε μαλώνει, σε βρίζει μες στα μούτρα δεν σημαίνει ότι δεν σε συμπαθεί/ θέλει/ νοιάζεται. Το ανάποδο μάλιστα. Δείχνει οτι προσπαθεί για εσένα. Βλάκα.

5.      Ό,τι σε κάνει να γελάς ΠΟΤΕ δεν είναι λάθος.

6.      Να ακολουθείς την καρδούλα σου, δεν λέω. Ας πάρουμε και λίγο μυαλό μαζί, εε;

7.      Καλές οι ερωτικές σχέσεις, ναι! Αλλά σαν τις φιλικές δεν έχει! Φρόντισε να κρατάς τους ανθρώπους σου κοντά no matter what.

8.      Μην ξεχνάς να χαμογελάς. ΚΑΘΕ. ΜΕΡΑ. ΟΛΗ. ΜΕΡΑ.

9.      Κράτα κρυφά αυτά που αγαπάς πολύ. Όχι, δεν θα στα κλέψει κανένας. Εσύ από μόνος σου θα το γρουσουζέψεις.

10.  Μην ζεις με απωθημένα. Ζήστο κι ας είναι και λάθος!

11.  Βαλε στόχους σήμερα. ΌΧΙ, από Δευτέρα. ΌΧΙ, αύριο. Σήμερα.

12.  Μάθε να λες ΌΧΙ. ΌΧΙ. ΌΧΙ. Πες το, δεν κάνει κακό. Όχι. Μια λεξούλα είναι.

13.  Μην πιέζεις καταστάσεις. Ό,τι είναι να έρθει θα έρθει. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Ξέρω κουραστικό, αλλά δυστυχώς είναι η αλήθεια!

14.  Κάνε Snapchat. Μην ρωτάς. Απλά κ ά ν ε.

15.  Μάθε τα όρια σου.

16.  Ζήσε κάθε σου μέρα έτσι όπως θέλεις εσύ και μόνο εσύ, χωρίς να σε ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων ή τι πρόκειται να σκεφτούν/ πουν/ κουτσομπολέψουν.Ζ ή σ ε  γ ι α  ε σ έ ν α. Διότι στο τέλος μόνο στον εαυτό σου δίνεις λογαριασμό.

17.  Κανείς δεν ειναι κανενός, μάρτυς μου είναι ο Θεός. Άσχετο.

18.  Διάβασε πολλά βιβλία. Άσε το κινητό. Έχεις γίνει σαν ζόμπι πια! (Κι εγώ μιλάω σαν την μάνα σου).

19.  Τα μάτια λένε πάντα την αλήθεια! Ή τουλαχιστον τις περισσότερες φορές. Εμπιστεύσου το ένστικτό σου.

20.  Οι κανόνες έχουν δημιουργηθεί για να σπάνε. Αλλιώς γιατί να υπάρχουν;

21.  Όταν παριστάνεις κάτι ή κάποιον που δεν είσαι, ο μόνος που βγαίνει χαμένος είσαι ΕΣΥ.

22.  Why be moody, when you can shake your booty?

23.  Ο τροχός γυρίζει. Όλοι αυτοί που σου την έφεραν θα τα λουστούν διπλά αύριο.

24.  Όταν κάποιος σε πουλάει, μεγαλώνει η αξία σου!

25.  ΚΟΙΜΗΣΟΥ Μ' ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ. ΞΥΠΝΑ Μ' ΕΝΑΝ ΣΚΟΠΟ.

 



Keep U posted loves...

-C-

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΜΕΡΕΝΤΑ ΚΙ ΕΓΩ

ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ